Help Center

 

Verzenden
Wanneer verzenden wij uw bestelling?
Wij verzenden en leveren uitsluitend na ontvangst van uw betaling. We leveren na betaling op de volgende werkdag op het door u gewenste adres. We trachten de verzendkosten vooraf te tonen bij uw bestelling op basis van onderstaand overzicht. Mochten...
Wat zijn de verzendtarieven van pakketten, pallets en extern transport?
Verzendtarief voor pakketten (losse onderdelen en hulpstukken tot maximaal 100x60x60cm): Nederland €7,50 incl. BTW bij orderbedrag tot 150 Euro België €10,95 incl. BTW bij orderbedrag tot 150 Euro Nederland en België gratis verzending...
Bekijk alles
Betalen
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per e-mail. Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kan je facturen ook downloaden in je besteloverzicht. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden...
Welke betalingsmethodes kan ik gebruiken bij PVC-handel?
Bij pvc-handel heeft u keuze uit diverse veilige betalingsmethoden: iDeal Wanneer u toegang heeft tot internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers dan...
Bekijk alles
Levering
Wanneer leveren wij uw bestelling?
Wij verzenden en leveren uitsluitend na ontvangst van uw betaling. We leveren na betaling op de volgende werkdag op het door u gewenste adres.
Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?
Bestellingen kunnen geleverd worden op een voor u geschikte locatie. Dat kan bij u thuis, op de zaak of op een werkplek ergens in Nederland zijn.
Bekijk alles
Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?
Het is mogelijk om uw bestelde artikel(en) te retourneren volgens onze voorwaarden. Wilt u uw artikel retourneren of ruilen, neem dan altijd eerst even contact met ons op.
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van onbeschadigde artikelen?
Retourneren van onbeschadigde artikelen U heeft een afkoelingsperiode / herroepingstermijn van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. De retourzending(en...
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van beschadigde of verkeerd geleverde artikelen?
Retourneren van beschadigde of verkeerd geleverde artikelen Wij streven naar een zo correct mogelijke verzending richting de koper. Het kan altijd voorkomen dat de zending beschadigd raakt of dat er een verkeerd artikel geleverd worden...
Wat zijn de gevolgen van retourneren buiten de voorwaarden?
Retour buiten de voorwaarden Wanneer u een artikel retourneert buiten de gestelde voorwaarden, zonder factuur of pakbon, komt uw betalingsverplichting niet te vervallen. Het is mogelijk dat wij toekomstige bestellingen niet meer ...
Bekijk alles
Garantie
Is er garantie op mijn gekocht artikel?
U heeft standaard een jaar garantie op de door u gekochte artikelen binnen onze webshop. Wanneer er naast dit jaar nog een langere fabrieksgarantie wordt geboden word dit in de productbeschrijving van het desbetreffende product genoemd. Heeft u een ...
Bekijk alles
Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bestellen kan heel simpel via onze website. Nadat u producten in het winkelwagentje heeft geplaatst kunt u direct registreren en deze bestellen. U ontvangt van ons een orderbevestiging. Zodra wij het product verstuurd hebben ontvangt u van ons een email...
Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?
Voor wijzigingen of annuleringen kunt u contact met ons opnemen.
Bekijk alles

1
Van Zeeland Watertechniek
Van Zeeland Watertechniek Online
Kan ik je ergens mee helpen? Stuur me alsjeblieft een bericht. We zijn momenteel gesloten, maar laat gerust een bericht achter.